tirsdag 12. oktober 2010

So cute 14 - Godt me tran???

Thats just so cute har en utfordring der det skal scrappes hverdagsbilder. Som tittelen på LOen sier dreier det seg om tran her i huset. Vi har et mål om å gi tran hver dag, Tuva ser ut til å like det nå, men hun har jo så sløve foreldre stakkar.... Vi glemmer det hele tiden... huff... Vi har til og med en rosa post it på speilet på badet, men den har vi blitt så vandt til nå at vi legger ikke merke til den lengre..... Men vi skal skjerpe oss!!! Må nok innrømme at denne LOen er lit Gunn-Elin inspirert... Jeg synes hun er så flink til å få plass til mye på LOene sine og hun har så mange fine detaljer. Jeg ser mine LOer som oftest blir veldig enkle... men jeg jobber med saken;) Her er i alle fall mitt bidrag.. Jeg legger in to bilder slik at  journalingen kommer mer frem..

5 kommentarer:

  1. Nå ble jeg litt forlegen og veldig glad da :) Så artig at du finner inspirasjon i mine LOer Turid. Denne ble jo kjempefin, og jeg er jo så glad i mange detaljer og ting og tang. Nydelig blomster og bling ranke du har laget.
    Og så er dere mye flinkere en oss med tran ser jeg. Uff vår mini har ikke fått på en evighet "stakkar" Kjøpte kapsler sist uke, men kjøpte feil. Og glemt å bytte de. Så jeg må kanskje takke for påminnelsen :)

    Tusen takk for et herlig bidrag!
    Ha en fortsatt fin tirsdagskveld.
    Klemmer fra meg :)

    SvarSlett
  2. nydelig LO med en nydelig blomsterranke.
    herlige bilder. så flink dere er som gir tran da, mine har aldri fått det de.....
    takk for ditt bidrag. klem pia

    SvarSlett
  3. Hehehehe - tran er fort gjort å glemme, ja! Synes den er nydelig laget med blomstene og friske grønnfargen til alt det nydelige rosa!

    Takk for at du deltar! :)

    SvarSlett
  4. denne var kjempeflott, veldig pent med den blomsterranken. Herlig liten frøken

    takk for ditt bidrag=)

    SvarSlett
  5. Denne var virkelig pen -flott med blomstene! :)

    Tusen takk for ditt bidrag! ;D

    SvarSlett