mandag 24. januar 2011

Anonyme scrappere # 14

Jeg viste med en gang hvilket bilde jeg skulle bruke, når jeg så oppgaven hos anonyme scrappere. Oppgaven var vintage med blomster og blonder. Jeg føler faktisk  at jeg har overgått meg selv litt på denne oppgaven. Som regel har mine LOer en tendens til å bli veldig enkle, men denne gangen har jeg virkelig prøvd å få med mye stæsj:) Jeg har også brukt en del gjenbruksting, som feks blonder fra en singlet, dusk fra ei gammel sofapute, pyntenål fra et gammelt smykkeskrin. Kanelstang har jeg også brukt.  Resultatet ble slik


3 kommentarer:

  1. så masse tøft du har pyntet med.
    og LOen ble kjempefin. et herlig bilde du har brukt.
    ha en flott dag. klem pia

    SvarSlett
  2. For en kjempefin LO, syns all pynten din ble nydelig. :D Gøy med sofadusken. ;)
    Takk for at du deltar hos AS.
    Klem, Anne.

    SvarSlett
  3. Denne ble kjempelekker. Artig å utfordre seg selv litt med å prøve nye ting :)
    Ha en fin dag !

    SvarSlett