tirsdag 26. april 2011

Bursdagsbarnet Gry befaler.

Gry inne hos TJSC har en bursdagsutfordring gående. Hun ville ha bidrag i stilen C&S.
Dette passet veldig bra tenkte jeg når jeg så denne oppgaven, jeg har vært på C&S kurs på Scraphaugen for et års tid siden. Da oppdaget jeg at det ikke er så veldig enkelt å scrappe denne stilen fordi det er visse kriterier vi skal innfri der også.... jeg som trodde det bare var å gjøre den enkel, så ble det en C&S LO, men den gang ei.
Jeg har delt inn arket i tre og pyntet med tre og tre perler, arket synes jeg passet så bra til klærne Tuva har på seg. Tittelen på LOen ble litt vanskelig å få kort, så jeg valgte en diskre tekst, synes bildet er så koselig så jeg vil at det skal være i fokus. Jeg var litt usikker på om jeg skulle levere inn denne, ettersom den ble veldig enkel men her er den i alle fall...

3 kommentarer:

  1. Du har skjønt det! Ser at det er noen som tror man bare skal pynte mindre, men det stemmer ikke. Du har "truffet" på stilen og laget en nydelig Lo!

    SvarSlett
  2. ja dette er ingen lett stil. jeg beundrer de som klarer den. en flott LO du har lagd og jeg er glad du viser den frem til oss.
    takk for ditt bidrag. klem pia

    SvarSlett
  3. Ja, C&S er sissykt vanskelig synes jeg også. Det er jo nesten klin umulig å begrense seg. Men det har jo du klart :) Nydelig!!
    Tusen takk for at du deltar hos oss.
    Klem Gunn-Elin

    SvarSlett