onsdag 19. januar 2011

Ka e d du gjør mamma?

Jeg har scrappet en LO til scrapperikets utfordringsblogg, oppgaven denne uka er å lage noe jentete. Jeg har scrappet en rosa LO av min datter Tuva. Her er hun 8 mnd gammel, jeg hadde en liten fotoshoot med henne, men hun var veldig nysgjerig på hva som var bak kamera... Bildet ble litt dårlig, vanskelig å ta bilder nå på vinteren. Dette er første gangen jeg leverer bidrag til scrapperiket, men har tenkt å levere flere ganger;) Slik ble mitt bidrag denne gangen:

4 kommentarer:

  1. åååå så herlig jente og lekker LO. nydelig pyntet.
    ha en flott kveld. klem pia

    SvarSlett
  2. Kniiiis, for et flott bilde av ei nysgjerrig lita jente. Nyyydelig oppsett og flott pyntet :)
    Takker for at du er med på utfordringen vår Turid :)

    SvarSlett
  3. Kjempelekker LO! Så nydelig med "glassdråpekvisten" ved siden av bildet, og alle blomstene. Og et utrolig herlig bilde av dattera di!

    Tusen takk for at du deltar i utfordrignen vår!

    Hilsen Linda på Scrapperiket:)

    SvarSlett
  4. Flott LO.

    Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår.

    Wenche, scrapperiket.

    SvarSlett