lørdag 26. mars 2011

24.des

Jeg er med i vinterscrappen inne hos Scraphaugen, og oppgave 3 lød som følger ~ prosjektet skal hovedsaklig være metall, dvs det kan være ark med shimmer effekt, metall, ha metall effekter/elementer
~ ha høy glam faktor. Jeg hadde mest lyst til å gi opp med en gang jeg fikk oppgaven, hvordan skulle jeg få til dette?? Men det ble en LO til slutt.. Litt usikker på om glam faktoren ble høy nok men men, har i alle fall prøvd. Jeg har brukt blomster med glitter på, inni blomstene har jeg små gullbjeller, har også brukt gullblomst i metall. Det hvite arket er shimmerkartong, thikersene er i glitter og glassperlene har også gull på seg, har brukt pyntenåler med shimmereffekt, så litt ble det da til slutt. Mønsterarkene er fra Magnolia, jeg digger arkene deres! Resultatet av oppg 3 ble slik:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar